Saturday, July 16, 2011

~~bler blogger malas nk taip~~

layan dan hayati lagu neh..... penah nangeh siot ak layan + nyanyi lagu neh.... huhuhu... kesedaran dan penyesalan tertanam dlm hati aku bler dgr lagu neh....


Kepada Mu KEkasih
Jamal Abdillah, hattan & M. Nasir 
(ak minat siot penyanyi genre padang pasir..)

Kepada Mu Kekasih 
Aku berserah 
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti 
Apa yang terlukis di cermin wajah ku ini 
Apa yang tersirat di hati 
Bersama amali 

Kepada Mu Kekasih 
Aku bertanya 
Apakah Kau akan menerima ku kembali 
Atau harus menghitung lagi 
Segala jasa dan bakti 
Atau harus mencampakku ke sisi 
Tanpa harga diri 

Hanya pada Mu Kekasih 
Aku tinggalkan 
Jawapan yang belum ku temukan 
Yang bakal aku nantikan 
Bila malam menjemput ku lena beradu 

Kepada Mu Kekasih 
Aku serahkan 
Jiwa dan raga 
Jua (juga) segalanya 
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini 
Apakah Kau akan menerima ku 
Dalam keadaan begini

No comments:

Post a Comment